loading...
WHAT'S NEW?
Loading...
loading...

VIC (84) Ma kakva je to srećkica :D :D :D


Dođe žena s posla s novom šubarom od nerca na glavi. 

Pita je muž: – Ženo,odakle ti ta šubara? 

– Nećeš mi vjerovati, išla ja s’ posla i svratim u lutriju, kupim srećkicu i – dobitak! 

Kupim si šubaru koju sam oduvijek željela.

Drugog dana dođe žena s posla s bundom od nerca, a zaprepašteni muž opet upita: 

– Pa, odakle ti sad ta bunda? 

– Opet na putu do kuće svratim ja u lutriju, kupim srećkicu, kad ono opet dobitak. 

Odem u prodavaonicu i kupim si bundu koju sam najviše željela.

Poslije toga pošalje žena muža da joj napuni kadu vode ne bi li se okupala. 

Muž ulije u kadu malo više od pola litre vode. 

Začuđena žena tad upita muža: 

– Zašto si mi ulio tako malo vode u kadu? 

Na to će muž: 

– Da ne smočiš srećkicu!

0 komentari :

Objavi komentar

loading...