loading...
WHAT'S NEW?
Loading...
loading...

Kako sam za 3 dana prestao pušititi


utorak, 3. siječnja 2017. | Autor: Rebic Pozdrav svima! Opet vam pišem ja, Srećko, jer želim sa svima vama podijeliti svoj uspjeh u odvikavanju od pušenja.
Sjećate se, pisao sam prije nekoliko mjeseci da želim prestati pušiti i tražio sam savjet kako to izvesti?
Tako sam isprobao sve vaše elektronske cigarete, tablete, hipnozu, knjige i slično... Sve je to besmislica. Ne pomaže. Beskorisno.

Pronašao sam svoj spas!

Nakon nekoliko bezuspješnih pokušaja, nastavio sam pušiti. I baš nedavno naiđem na blog momka koji je prestao pušiti uz pomoć nekih magneta Nil Smoke. Detaljno sam proučio tu temu..
Magneti su pozlaćeni i djeluju na posebno mjesto u uhu koje kontrolira želju za pušenjem. To je poput akupunkture, ali bez igala.
U biti, stavite magnete na prednju i stražnju stranu uha, nosite ih jedan dan i želja za pušenjem potpuno nestaje! Odmah!



To nije nikakav psihološki trik, to su pravi efekti na osjetljive točke uha. Ova metoda nikad neće biti zastupljena u klinikama jer bi preko noći ostale bez pacijenata! Mislim da je to svakome jasno...
Tako da sam ja nosio te magnete samo dva dana i osjetio istinsku averziju prema cigaretama. Baš kao fizičku nelagodu. To je nevjerojatno!
Prošao je mjesec i pol otkako sam koristio te magnete, a želju za pušenjem i dalje nemam.
Iznimno sam zadovoljan i zahvalan toj stvarčici jer sam se konačno riješio vječitog smrada u stanu, zadaha iz usta, žutih prstiju i zuba.
Ako je netko zainteresiran, na samo jednoj stranici se mogu kupiti originalni magneti Nil Smoke - ovdje.Cijena je vrlo povoljna i jednaka je cijeni 10 kutija cigareta koje popušite tjedno.
A evo i najvažnije usporedbe za vas: tjedan pušenja ili zdravlje do kraja života? ;) Mislim da je odgovor očigledan.
Prijatelji, budite sigurni da ću pisati i o vašim iskustvima s Nil Smoke magetima. Bit će zanimljivo vidjeti kome će još pomoći. Do sljedećeg susreta!



0 komentari :

Objavi komentar

loading...